|
|
|||
|
|||
|
Heu vist el cartell electoraliste de l’Auditori?
No podien fer-lo ja més gran. No podien conformar-se en algo més baratet. Com paga el poble, com sempre, pues ala! a balafiar a mans plenes. Ara en eixe cartell a més de la propaganda electoral encoberta es veuen prous coses més de manera clara i evident. Per exemple: la falta d’escrupols del nostre alcalde que no dubta en enganyar als ciutadans abans de les eleccions i destapar la veritat quan ja estiguen guanyades... a base de mentires com esta. Heu llegit que el pressupost és d’un milió quatre cents mil euros? Aneu prompte i feu una fotografia per tal de que hi haja constància del seu compromís. Després, quan la factura final siga superior al cinc milions, més el valor del solar, veurem qui paga la diferència, encara que tots ho sabem: tu, jo, el de la casa del costat, etc. Es a dir els contribuents. Ara, aixó si, alguns, uns pocs, veuran com creix el seu patrimoni personal. Ja está vegent-se però com no hi ha vergonya.... Crec que hi ha sentada jurisprudença de que per exemple si un comerç exposa un article en l’aparador amb un preu inferior al real, encara que siga per error i algún client demana comprar-lo pel preu assenyalat, el comerciant l’ha de vendre fins que l'error siga rectificat. I dic jo, si quan facen l’auditori algú plantejara un pleit exigint que al poble sols li costara allò que públicament l’alcalde ha anunciat, podria ser que la justicia l’obligara a complir el seu compromís? No estaria gens mal, no. Tot un senyor Auditoria per 1.400.000 euros. I encara seria més divertit veure de quina manera els que han promés que costarà aixó haurien d’amortizar la diferència. Jo faig una sugerència. Podrien pagar-ho en proporció directa als beneficis que gràcies a l'informació privilegiada i l'utilització dels recursos que que els dóna el poder han obtingut tots els socios-listos que actualment mangonegen en Benigànim. |