24/May/07, 10:10
|
|
Iniciado
|
|
|
|
que fills de putes!!!
Em pareix molt fort que per ganes de crear polemica utilizeu el nom de altres persones, man enviat un e-mail diguent que entrara en esta pagina, que com havia sigut capas de escruire algo sense saber.
m'ha costat de trobar, xq no havia sentit mai que la gent del poble es dedicara a criticar x internet.
No pensav que nimgu poguera odiarme tant, es veritat que havia sentit parlar de l'obra de la bodega. xo de ai a que puga acusar a ningu.
Si tant valet o valenta es qu ho ha escrit que diga qui ha sigut, jo no tinc ganes de jaleo, tinc amistat en els dos partits, independentment de quins siguen els meus ideals.
No se si es que hi ha alguna soraia mes en beniganim o es algu que ha tingut ganes de clavarme en algun lio.
Qui em coneix sap molt be que soc de esquerres, xo tinc amics de dretes i a part de discutir alguna vegada en ells, de picarse un poc o de parlar del que esta be o el que esta mal, mai em clavaria en un lio d'estos.
Per favor, demane que si tingueu ganes de jaleo no em claveu, si no sabeu quin nom posar, sel inventeu, xo a mi diseume, no tinc res en contra de la familia de paco, vaig ser amiga de pep i mai en vaig barallar en ell, i paqui va ser la meua catequista de confirmació, mai he tingut res en contra d'ells.
Ja esta be de fer la mà, crec que no he fet mal a ningu, i no vuik que es parle de mi quan es parla de politica. Hem dona igual tot. Q guanye qui tinga que guanyar.
|